Saturday 9 March 2013

KEMBARA DI U.K.

Assalamualaikum...

Kali ini aku nak simpan gambar kenangan sewaktu kembaraku bersama hubby ke benua eropah.Saje aku nak simpan gambar ini di Blog atleast ada juga kenangan yang akan ku tinggalkan untuk anak-anak dan cucuku kemudian hari....kalau mereka rindu boleh buka blog ini....
Sebenarnya sewaktu dari sekolah rendah aku memang teringin nak pergi ke London dan Paris dan bila belajar geografy tengok peta hey hati ku teringin sangat nak pergi...tapi berangan jelah ye....kosnya tak ada...Tapi syukur alhamdullih akhirnya dimakbulkan Tuhan dimana pada tahun 2011 aku dan hubby  menjejakkan kaki ke London...My Hubby belanja dapat duit ganjaran...
Hubby aku awal-awal dah planning nak pergi...awal-awal dia dah booking tiket dengan menaikki Air Asia...di London kami tidor di Hotel Traveloge...Hotel ini kalau booking awal-awal dapat harga murah dalm 20 paun satu malam lebih kurang RM100.00..murahkan tapi kena booking seawalnya...
Sebenarnya untuk jalan keluar negara di europe ni kena booking awal dan senangnya semua online saja ...kami booking bus dari lapangan terbangnya ke Hotel hanya online saja...
MUla-mula dari Kl kami turun di bandar London...sampai tengah malam bayangkan tengah malam di London sunyi sepi...mereka ni pukul lima je sorry ..bye..bye..tutup kedai dan tak boleh bising tengah malam....aku terkejut sampai je...punye le sejuk...wow....
Tak payah cerita panjang aku letak gambar kembaraku ini...tapi gambarnya tak cantek sebab kami tak berapa pandai ambik gambar...sorry ye...


KAKJAMME BLOGSPOT.COM




DI GREENWICH


DI ST.ANDREWS

DI ST.ANDREWS























1 comment:

  1. bestnya kak jem! saya pun teringin nak pi sana, mungkin dah seusia kak jem baru mampu kot hehehehe

    btw, lagu best la!

    ReplyDelete